lördag 9 juli 2016

Kommentera gärna!

Nu har jag släppt kommentarerna fria på bloggen. Så kommentera gärna! Jag läser och uppskattar alla!

På Facebook sidan SilverSARA kan man oxå kommentera såklart.

Jag använder mig av en tjänst som heter www.ifttt.com
Den kopplar ihop olika internet medier. Så inlägget på Bloggerbloggen publiceras automatiskt på SilverSARA sidan utan att jag behöver klippa och klistra. Smidigt!

Jag använder även Pinterest och andra medier men dem har jag inte kopplat än.

Skulle våga mig på att säga att alla som bloggar är 'beroende' av att få kommentarer. Så att koppla ihop olika plattformar är bra.

Till alldeles nyss har jag bara låtit registrerade användare kommentera. Men nu har jag ändrat inställningarna så att alla kan kommentera. Vi får se hur det går. Kanske blir jag spammad med sånt jag inte vill se...

//Family on tour

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...