söndag 12 april 2015

Håller på och skapar en länklista!

Bloggvärlden är så fantastisk! Man kan få titta in i andras liv och få både tips, ideér och ibland glada skratt.

Jag är ju en periodare. Bloggar lite ojämt. Just nu har det varit lite lugnt ett tag, men rätt som det är känner jag att nu vill jag grejja lite. Och då kan det bli några inlägg.

Idag sitter och letar efter andra resebloggar. Husvagn eller husbil spelar ingen roll. Bara de åker utanför Sveriges gränser.
Det blåser storm ute så det är dataväder! Jag blir nog sittande här en stund!
Lägger in många bloggar i min länklista här på bloggen, då kommer jag ihåg dem. Sen kan jag titta på dem en och en.

//Family on tour


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...